Begivenheder

<< Januar 2018 >>
Ma Ti On To Fr L S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Replikboks

Du er ndt til at logge p for at skrive en replik.

04/07/2017 13:09
Der redigeres og opdateres på hjemmesidens indhold den kommende tid. Hilsen Bo

31/08/2016 17:18
Tillykke med det flotte resultat til DM qajaq teknik og rul. Flot Flot Smile

09/02/2016 09:14
Referat fra generalforsamling findes under "referater". Husk at logge dig ind med "Log ind" knappen for at du kan se det.

24/02/2015 21:38
Stort tillykke til dig Hans Henrik med titlen som ÆRESMEDLEM

03/02/2015 12:33
Lars Modin og Alexander vandt sammen med Lis og Mette fra Tissø over b.la. Eskild Ebbesen i DM for hold! SÅDAN! Også et stort tillykke til Jer Wink

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Aktuel vind på Gis

Aktuevind Gis

Træning i klubben

Træningskonceptet i Kalundborg Roklub.

Der trænes:
Mandag 18:30 - Basic Rowing
Torsdag 17:30 - Basic Rowing
Søndag 9:00 - Basic Rowing

Der arbejdes med 2 programmer. Basic Rowing og Fitness Rowing. Begge udbydes som kurser á ca. 3 mdr. varighed. Dvs. 1 kursus fra standerhejsning til sommmerferien og 1 efter sommerferien til standerstrygning.

Fra standerhejsning 2014 og frem til sommerferien udbydes kun Basic Rowing. Efter sommerferien udbydes også Fitness Rowing, hvis der er efterspørgsel efter det.

Pulsur anbefales også, idet man ofte kommer til at ro for hårdt, hvis ikke man styrer sine anstrengelser efter puls.

Basic Rowing: Program hvor der ikke er nogen forudsætninger for at deltage. Alle kan være med. Programmet er også for nye, hvor vi tager en del af deres instruktion i bådene.
Der arbejdes med teknik og basal kredsløbstræning. Programmet er derfor ikke hårdt, man skal regne med at blive forpustet i kortere perioder. Deltagerne vil blive træt i musklerne, specielt i starten. Træningen tager 10-14 km, hvilket betyder mellem 1 til 1,5 time. Der vil være instruktion i coastal bådene.

Fitness Rowing: Program, hvor man bør have deltaget på Basic Rowing først. Nye bør ikke deltage. Programmet er designet til at opnå maksimal ydelse over 2 km roning. Der arbejdes med teknik, kredsløbstræning, styrke og høj ydelse over længere tid. Programmet vil på enkelte dage være hårdt og der kan være længere træningsdage end på Basic Rowing. Coastal bådene vil være at foretrække til dette program.

Kommentarer

Der er ikke skrevet kommentarer.

Kommentr

Du skal logge ind for at kommentere.

Vurderinger

Du skal vre registreret bruger for at kunne vurdere en tekst.

Log ind eller meld dig til.

Teksten er ikke vurderet.
Siden dannet p: 0.05 sekunder
7,221,727 Unikke besg