Begivenheder

<< Oktober 2017 >>
Ma Ti On To Fr L S
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Replikboks

Du er ndt til at logge p for at skrive en replik.

04/07/2017 13:09
Der redigeres og opdateres på hjemmesidens indhold den kommende tid. Hilsen Bo

31/08/2016 17:18
Tillykke med det flotte resultat til DM qajaq teknik og rul. Flot Flot Smile

09/02/2016 09:14
Referat fra generalforsamling findes under "referater". Husk at logge dig ind med "Log ind" knappen for at du kan se det.

24/02/2015 21:38
Stort tillykke til dig Hans Henrik med titlen som ÆRESMEDLEM

03/02/2015 12:33
Lars Modin og Alexander vandt sammen med Lis og Mette fra Tissø over b.la. Eskild Ebbesen i DM for hold! SÅDAN! Også et stort tillykke til Jer Wink

Log ind

Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Aktuel vind på Gis

Aktuevind Gis

Bestyrelsesmøde 19/4

Bestyrelsesmøde afholdt onsdag 19/4.
På mødet givet et overblik over klubbens økonomi til bestyrelsesmedlemmerne og der blev snakket om, hvordan vi skal styre vores økonomi - forslag til budget fremlægges på næste bestyrelsesmøde.
Der blev ligeledes snakket struktur i klubben og dens udvalg ud fra et oplæg. Der udarbejdes et mere færdigt oplæg til om klubbens udvalg og deres beslutningskompetencer enten til bestyrelsesmødet i maj eller juni, hvorefter der gerne skulle være besluttet en struktur for arbejdet i klubben.
Endelig blev det besluttet at holde bestyrelsesmøde som følger: 1. maj, 6. juni, 5. juli, 3. aug, 4. sept og 3. okt.
Vi er således stadig i gang med at arbejde med struktur på udvalg og klubbens økonomi. Vi håber at være færdig med dette inden sommerferien.

Madaften

Så er der igen madaften... det løber af staben den 25 april kl 19.
Tilmelding senest den 23 april
Prisen er som vanligt 60 kr
Hilsen Hanne

bestyrelsen arbejde

Kære alle.
Bestyrelsen har i år taget de langsigtede briller på. Vi skal i år have skabt grundlaget for og en struktur i klubben der betyder, at vi kan have en god, dejlig, engagerende og effektiv klub i mange mange år frem. Det betyder, at der ligger et stort arbejde med at få skabt rammer omkring økonomi og de udvalg der er nødvendige for, at få klubben til at køre.
Ddt betyder også, at vi i hvert fald her i starten at denne sæson IKKE kan tage alle mulige forslag ind og behandle dem. Kun ting der vedrører klubbens umiddelbare drift vil blive behandlet pt.
Vi skal have lidt arbejdsro og tid til at lave vores arbejde ordentligt. 
Alle de gode forslag skal nok blive behandlet - det bliver bare ikke lige nu. Så hav lidt tålmodighed med os i denne fase i bestyrelsen.
Mvh. KÃ¥re

Standerhejsning

Standerhejsning lørdag 8. april.

Vi starter dagen med morgenmad kl 9. 
Herefter går vi i gang med at gøre klubben rent og forberede bådhallen til sæsonen.
Der er frokost til alle.
Selve standeren hejses kl 14.

Vi ses

Madaften

Anne- Maie Rose og Lene står for maden til madaften, "S" spændende hvad der bliver severet denne gang.
Madaften er den 22 marts kl 19.
Su 17 marts på opslag i roklubben eller 21912450/20891968
Vel mødt

Ekstraordninær generalforsamling afholdes i Sejklubbens lokaler

Den ekstraordinære generalforsamling afholdes i aften kl 19:00 - I SEJLKLUBBENS LOKALER.

Der vil være skiltning på døren til Roklubben om dette.

Ekstraordinær generalforsamling 1/3 kl 19:00

Ekstraordinær generalforsamling afholdes den 1. marts kl 19:00 i klubhuset

Dagsorden:

1. Valg af dirigent
2. Valg af formand
3. Valg af 8 bestyrelsesmedlemmer, 2 suppleanter
4. Eventuelt

Stemmeret har alle medlemmer, der på afstemningsdagen er medlem og som ikke er i restance med kontingentbetalingen.

Vedr. brug af fuldmagt:

På den ordinære generalforsamling tilkendegav dirigenten, at han højst ville tillade brug af én fuldmagt pr fuldmægtig. Det forventes at dirigenten vil godkende det samme ved den ekstraordinære generalforsamling

 

Ekstraordinær generalforsamling

Ekstraordinær Generalforsamling i Kalundborg Roklub.
Onsdag d. 1. marts kl 19:00.
Dette til info, lovpligtig indkaldelse følger om et par dage

Generalforsamling 8. februar

Generalforsamling afholdes onsdag d. 8. februar kl 19:00
Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen i hænde 8 dage før generalforsamlingen - hvilket vil sige senest tirsdag d. 31/1.
Forslag sendes til bestyrelse@kalundborgroklub.dk.

Dagsorden:

1. Valg af dirigent
2. Valg af stemmetællere (2 stk.)
3. Beretning og godkendelse af denne
4. Regnskab
5. Fastlæggelse af kontingent
6. Indkomne forslag, afleveres til bestyrelse@kalundborgroklub.dk
7. Valg af bestyrelse: formand, 8 bestyrelsesmedlemmer, 2 suppleanter
8. Valg af 2 revisorer 
9. evt.

Bestyrelsen indstiller til generalforsamlingen, at kontingentet fortsætter uændret.
Bestyrelsen har ikke modtaget forslag til generalforsamlingen og bestyrelsen har heller ikke selv forslag til generalforsmalingen.
Vi ses onsdag d. 8. feb. kl. 19:00

Madaften

Så er det Kirsten K og Marianne T tur til at lave mad, det glæder vi os til
Madaften er den 22 febuar kl 19
Prisen for at deltage er 60 kr
Tilmelding på opslag i roklubben eller på 31650320 senest den 20 febuar

Oplev Lofoten

Den 18 januar fortæller Bo og Marie om deres tur til Lofoten
Af hensyn til kagebagning er er tilmelding nædvendigt. Der kan tilmeldes på opslag i roklubben eller på 30669519
Siden dannet p: 0.16 sekunder
6,324,190 Unikke besg